2008年10月11日 星期六

樹盟

今天約了幾個朋友去睇"樹盟"(以帝女花來做藍本), 點解會去睇此劇因為早前睇"喝彩"時覺得"陳建豪"做得好好,所以知道他做此劇就約埋朋友一齊去睇. 原本都好怕會悶的, 當然最後不單唔會悶而且都非常感人,而我覺最感動是尾段香夭, 在歌唱了一半內的幾句: 我真係好愛你, 我想將你最靚個樣永遠留係我心裡面, 我唔想見到你老咗個樣, 我亦唔想你見到我老個嗰樣 而最可惜既係我們相處時間太短, 好多謝你一年來對我既愛, 我周世顯無以為報為有先飲毒酒以表真心." 

另外一段就是周世顯知道公主自殺, 佢獨自在山崖邊唱的歌就好感動啦及庵遇那段都很感人(大家相愛,公主為了不想周世顯有危險所以不相認)。" 而且陳健豪真是唱得很好, 好有感染力比"喝彩"時更出色" , 由Danny至今天的周世顯真是每一次都給予我不同的感覺, 加油
. 由於此劇會將全部部收入(除去開支)撥給苗圃的, 所以門口有FILE, 簽名相及曲奇餅買, 我們一班朋友都有買了小小東西啦, 另外有二件開心事是"Angus"幫我在file上簽名及可以和他影相, 妹妹還和他說話"說他做得好及唱歌好聽及告知他我們會去看他做的"野玫瑰之戀"真是羨慕她,
下次我一定會和他說吓話
.



期待他在"野玫瑰之戀"的演出, 唔知會又給予我什麼感覺非常期待, 唔知Angus會唔會出唱片?? 如果會就好啦 




樹盟的場刊




這個是FILE,ANGUS好好人幫我們簽埋名
(慈善的)





另外這是朋友買的簽名相(做慈善的)




最開心是可以和他合照



我現在都期待Jam 及Gray哥哥的新作不知道幾時會有的 (好似12月尾有唔知是什麼劇), 明年會唔會有他們三個做的"喝彩"7th run, 到時一定會去睇的 

沒有留言:

張貼留言