2008年3月8日 星期六

新工作

在2月26日我轉了新工作了, 雖然有小小唔捨得舊工作, 但是都需要停一停想想自己是否適合做跟單, 說回我所說的新工作就是做回老本行律師樓, 雖說是老本行但是因都離開了幾年好多東西都不同及唔認識, 所以都很怕做錯野影響WPS架.
因為早前part time時見到WPS都要做到好夜, 所以都有心理準備會做到好夜(而且我手腳慢)故第一日做到1:00am 第二日做到3:30am, WPS, 妹妹及SHAN SHAN 都怕我辛苦經常問我是否習慣, 其實我真是有心理準備會這樣的,故我真是不辛苦而且比我想像中好些. 每一日的時間都過得很快, 轉吓眼就食午飯轉吓眼又一日.現在每一日都有做錯野及忘記做一些野, 真是要想吓辦法解決.......

沒有留言:

張貼留言