2008年8月2日 星期六

喝彩

昨天說過今天要去睇一套音樂劇"喝彩", 當時為什麼會決定睇此劇因為是朋友想睇 (我當時不知說什麼的), 我很害怕睇此類型的劇的因為很久前睇過一套好悶的劇 (是我不識欣賞, 是套什麼劇我都忘記了), 在此陰影下睇"喝彩"的, 未去睇前我完全不知道此劇是說什麼的及什麼人做, 當去到理工賽馬會綜藝館睇到介紹才知是用了"張國榮"&"陳百強"既歌串連成一個圍繞住3個年青人既成長故事, 很感人, 我很欣賞做PAUL的鄭嘉俊, 他做得很好及將鍾保羅入形入格, 雖然他有小小蝦錄(趺咪, 但他很自然取回咪當什麼都沒有發生), 另外是做哥哥的譚偉權 (在介紹是一眼認出他以前是做閃電傳真機的GARY哥哥),他唱得好好連我阿妹都問是否播碟及很會形做氣氛, 而陳健豪都好好的把聲及性格都很似陳百強, 最後一個是家良(他做唱片老闆, 歌迷....) 真係非常出色, 可惜要再睇他的演出"喝彩"就有困難啦.

睇完後我就想會再睇因為實在太精彩, 所以再約朋友8月14日再睇

沒有留言:

張貼留言